תקנון האתר ומידע לגבי משלוחים וביטולים

ברוכים הבאים לאתר הקניות של סיגמנט.
אנו בסיגמנט עושים את המיטב כדי לספק לכם את חווית הקנייה הטובה ביותר, ולכן מאפשרים משלוח מהיר.
שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לכם בכל שאלה. ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות טלפון במספר 1599-501-500.
זמני פעילות שירות הלקוחות: בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 ל 17:00.
 
מדיניות משלוחים
אנחנו בסיגמנט שמחים להיות החנות עם זמני המשלוח הקצרים בישראל!
אנו מתחייבים לספק את המוצר אליכם תוך 4 ימי עסקים מיום יציאת המשלוח, בפועל כ 80% מהמשלוחים שלנו מגיעים תוך 24 שעות!
חשוב לציין כי זמן האספקה המצויין בדף המוצר הוא זמן ההגעה הממוצע למוצר זה, ואין הוא התחייבות לזמן אספקת המוצר, זמני אספקה סופיים מצויינים בפירוט בהמשך.
על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים במהלך שעות הבוקר (עבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם), רוב המשלוחים מסופקים במהלך שעות אלו. בנוסף מומלץ לרשום מספר טלפון נוסף בהערות להזמנה - שיהיה לגיבוי במידה ובמספר שהכנסתם לא יענו בזמן אספקת המוצר.
מרבית ההזמנות מטופלות ויוצאות מהמחסן יום לאחר ההזמנה. עם זאת, חלק מהמוצרים אינם נמצאים תמיד במלאי זמין, ולכן זמן הכנתם למשלוח עלול להיות ארוך יותר. במידה ולא נוכל לעמוד בלוחות הזמנים באופן החורג מאיחור סביר ייצרו איתכם קשר על מנת לעדכן ולקבל את אישורכם להמשך טיפול בהזמנה.
באזורים המוגבלים לגישה מבחינת מרחק / ביטחונית / אזורי קצה של הארץ / אזורים חריגים ואזורים מעבר לקו הירוק, יתעכב המשלוח, ולא תחול עליו ההתחייבות הראשונית לזמן אספקה ולמחיר.
אפשרויות שילוח וזמני אספקה סופיים (תשלום בזמן ההזמנה)
בחירת סוג המשלוח מתבצעת בעגלת הקניות בעת ביצוע רכישה באתר.
סוגי המשלוחים הקיימים:
משלוח עם שליח עד הבית: 45 ש"ח - עד 7 ימי עסקים (לרוב מגיע תוך 24 שעות).
*** משלוח עם שליח עד הבית בחינם לרוכשים מעל 499 ש״ח ***
מידע חשוב
יום ההזמנה ויום האספקה אינם נספרים כימי משלוח.
שימו לב ימי המשלוח נספר בימי עסקים ולכן לא כולל שישי - שבת וחגים.
 
מדיניות החזרות
הנוחיות שלכם חשובה לנו. על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר, סיגמנט מספקת כל מלוא המידע במדיניות ההחזרה שלנו.
חנות סיגמנט תשמש כמוקד שירות לכל המוצרים הנמכרים באתר כולל החלפה או החזרה אלא אם צוין אחרת בפרטי המוצר.
המשתמש יהא רשאי לבטל את העסקה בהתאם ובכפוף לכל הוראות הדין ולרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א - 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") והתקנות מכוחו.
לפניכם מידע על החזרות והחלפות פריטים שנקנו באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לכם, ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות טלפון 1599-501-500
זמני פעילות של שירות הלקוחות: ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 ל 17:00.
לקבלת החזר כספי (למעט דמי משלוח), או להחליף כל פריט שרכשתם באתר בתוך 14 יום מהיום שהגיעו לידיכם. החזרת פריטים תתבצע לכתובת הנפח 22 חיפה. במידה ואתם רוצים שאנחנו נבצע את איסוף הפריט מכם, ע"י חברת השליחויות שלנו (בעלות משלוח רגילה של 45 ש״ח), יש לתאם זאת מול שרות הלקוחות. דמי ביטול על כל עסקה הם על פי חוק הגנת הצרכן.
מוצרים שהגיעו פגומים/תקולים או לא הגיע המוצר שהוזמן, יאספו על ידינו ועל חשבונינו. במידה ואחרי שהמוצר יחזור אלינו, ולאחר שנבצע בדיקה והוא ימצא תקין ו/או המוצר כפי שהוזמן על ידיכם – עלות המשלוח תחול עליכם.
במידה ובחרתם איסוף עצמי ועדיין המוצר שאספתם שגוי / פגום – חובה עליכם לבוא להחליף / להחזיר את המוצר. אנחנו מחויבים לטפל במוצר או להחזירו לפי צורת המשלוח איסוף שאתם בחרתם.
בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר עליכם להשיב אלינו את המוצר בצירוף חשבונית מקורית, ובאריזה המקורים בה הוא נשלח אליכם. מוצר שיוחזר שחסרים חלקים, הושחת עקב אריזה לקויה או נפגם אצלכם – יזוכה באופן חלקי או לא יזוכה כלל.
ניתן לקבל זיכוי או החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה, והזיכוי על פריט שנקנה באתר יתבצע בתוך 7 ימי עסקים מרגע החזרתו. אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.
לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת של מוצר שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה.
להלן מידע נוסף אודות הדרכים למסירת הודעת ביטול:
א. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
ב. הודעת ביטול ניתן למסור בטלפון: 1599-501-500 למחלקת שירות.
 במייל: sales@gmail.com , בדואר רשום לכתובת: הנפח 22, חיפה לידי מחלקת שירות הלקוחות. בהודעת הביטול יש לציין את שם ומספר הזהות או ח.פ של הצרכן. 
ג.  בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
ד. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר לבית העסק על חשבון החברה.
ה. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי באריזתו המקורית.
ו. לסיגמנט יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
ז. סיגמנט תמסור לצרכן עותק של הודעת הזיכוי שמסר העסק לחברת האשראי.
ח. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית. 
ט. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך הגילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.    
י. במידה ומבצע הפעולה קיבל לידיו את המוצר, בטרם העסקה בוטלה על ידו, ידאג להחזרת המוצר לחנות סיגמנט.
 
תקנון אתר סיגמנט
הנהלת החברה:
סיגמנט בע"מ, ח.פ 511096505, הנפח 22, חיפה 3295122, טלפון 1599-501-500 sales@sigment.co.il
התקנון מנוסח בלשון זכר, רק לשם הנוחיות ומתייחס, כמובן, לנשים וגברים באותה המידה.
אתר האינטרנט של סיגמנט מהווה חנות למכירת מוצרים ושירותים לציבור הקונים בישראל דרך האינטרנט.
רשאים לקנות באתר בני 18 שנים ויותר אשר בבעלותם כרטיס אשראי ישראלי בתוקף.
סיגמנט שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת לקהל לקוחותיה.
לידיעת המשתמשים האתר - עדכון האתר נעשה באופן תדיר על בסיס מלאי קיים. ייתכנו שינויים ועיכובים בזמני העדכונים השותפים והאתר לא מתחייב לזמינותם המלאה של כל המוצרים ברגע נתון במלאי , אנו נדאג ליידע אותך במידה ומוצר שהוזמן לא קיים במלאי ונציע חלופות אפשריות .
כל המחירים באתר מופיעים על גבי המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע"מ, אם הוא חל לפי הדין, וכוללים דמי משלוח.
הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת.
צוות סיגמנט עושה כל שביכולתו לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי לעיתים עשויים להופיע בתום לב אי אלו דיוקים במידע המוצג . 
סיגמנט רשאית להציע באתר מבצעים מיוחדים, הטבות והנחות ושומרת לעצמה את הזכות לשנותם ללא הודעה מוקדמת מעת לעת.
על מנת להבטיח את ההזמנה ללא תקלות, על המזמינים להקפיד למסור את כל הפרטים הנדרשים במדויק. ידוע למזמין כי במידה ובעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, אתר סיגמנט לא יוכל להבטיח שהמוצרים שהוזמנו יגיעו ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו לסיגמנט בגלל פרטים מוטעים, תחויב המזמינה בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. לפיכך, יש להקפיד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.
אישור ההזמנה הסופי מתבצע רק לאחר קבלת ההזמנה ובדיקת זמינות המוצר במלאי, ותקינות העסקה. יש לציין כי ייתכן ובמקרים מסויימים מוצר שהוזמן אזל במלאי למרות שלא צויין זאת באתר , במקרה זה תהייה זכאית הלקוחה להחזר כספי מלא וביטול העסקה או למציאת חלופה שוות ערך למוצר ולרוכשת לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם לרוכשת ו/או לצד ג'.
החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמשת ו/או לגולשת ו/או למזמינה ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה - תהא עילת התביעה אשר תהא - לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז סיגמנט שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.
סיגמנט עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות והחברה לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.
 
סיגמנט לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, חגים , מועדי חג שונים , אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.
 
החברה אינה יכולה לקחת אחריות על עיכובים של חברות השילוח השונות, אך נעמוד לרשותכם על מנת לפתור כל בעיה.
 
בכל מקרה לא תישא סיגמנט באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
 
תנאי לאספקת מוצר שנרכש באתר הוא אישור התשלום שיבוצע באתר על-ידי חברת כרטיסי האשראי.
 
בעת הגלישה באתר יוכל הלקוח להוסיף מוצרים ל"עגלת הקניות" ולציין את הכמות הרצויה לו, לאחר סיום הקניה, ימלא הלקוח את פרטיו ואת פרטי כרטיס האשראי שלו בטופס התשלום. הפרטים האלו ישמשו למשלוח המוצרים שנרכשו ולכן יש למלא את כל הפרטים שבטופס בדיוק ובקפדנות.
 
לפני המעבר לטופס התשלום על המשתמש לבחור את צורת ומחיר המשלוח.
מילוי הפרטים בטופס התשלום מהווה הסכמת הלקוח לכל פרטי תקנון זה ולמחיר הנקוב בטופס התשלום.
רק לאחר שיתקבלו פרטי הרכישה על-ידי הנהלת האתר ותיבדק הימצאותם במלאי של הפריטים ואפשרות שליחתם (תהליך שייקח לא יותר מ-3 ימי עסקים), רק אז יחויב כרטיס האשראי של הלקוח.
במקרה של חוסר של מוצר מוזמן או שלא ניתן לשלוח או לספק אותו ללקוח מכל סיבה שהיא, לא יחויב כרטיס האשראי של הלקוח במחיר המוצר או המוצרים האמורים ובמחיר שליחתם והודעה מתאימה תועבר ללקוח בטלפון או באמצעות הדואר האלקטרוני.
הנתונים האישיים שיזין הלקוח באתר לא יועברו לצד ג' וישמשו אך ורק למימוש הזמנתו של הלקוח.
האתר פועל בתקני הבטיחות העדכניים והמתקדמים:
 נתונים אישיים וכספיים מוצפנים בטכנולוגית:
SSL -  Secure Sockets Layer 
SSL  is the standard security technology for establishing an encrypted link between a web server and a browser. This link ensures that all data passed between the web server and browsers remain private and integral. SSL is an industry standard and is used by millions of websites in the protection of their online transactions with their customers.
 וההגנה על פרטי כרטיס האשראי נעשית בתקנים העדכניים ביותר הנהוגים בישראל.
כל זאת בכדי לתת ללקוח את המקסימום האפשרי של ביטחון לרכישה באתר.
אין להעתיק כל חומר שהוא מהאתר, לכל מטרה שהיא שאינה פרטית. אין להשתמש או להציג באופן ציבורי כל חומר (טקסטואלי או גרפי) מהאתר ללא הסכמה מראש ובכתב מבעלי האתר. העובר על הוראה זו מפר זכויות יוצרים ויישא בכל הסנקציות המוטלות על מפר בידיעה ובכוונה של זכויות יוצרים.
כל הזכויות שמורות לסיגמנט בע״מ.
התמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח

צרו קשר
1-599-501-500
sales@sigment.co.il
  • Facebook Social Icon
סיגמנט בע״מ
השכרה וליסינג תפעולי
לחברות וארגונים

© 2020 by SIGMENT. All rights reserved.