מנהל רכש- איזו מדפסת מתאימה לארגון שלך?

 

מנהל רכש- איזו מדפסת מתאימה לארגון שלך?

האם הטכנולוגיה החדישה תהווה שיקול? איכות הסריקה? כמות הזיכרון? מהירות ההדפסה? או שאפשר פשוט להסתפק בכלי עבודה סטנדרטי ובלבד שיהיה מהימן?

חדש או מחודש?

טונרים מקוריים או תואמים?

מה לגבי מותגים:  זירוקס? סמסונג? בראדר?  ומה דעתך על מדפסת פרימיום כמו לקסמרק?

הכל טוב ויפה, -אתה תגיד, אבל אני לא מחפש לעצמי השקעות מיותרות,

תכלס!- כמה זה עומד לעלות?

תוכל לקבל את כל התשובות אם תסכים להשקיע מעט זמן ולערוך מיפוי במחלקות השונות.

בוא נלמד יחד את הדרישות והצרכים העכשווים אצלך בארגון.

 כך נוכל להמליץ על שדרוג לצד פתרונות הדפסה מדויקים ובעיקר איך ניתן לחסוך בעלויות ללא פגיעה בנוחות המשתמשים.

 

האם תהיה מעוניין לתאם פגישת הכרות ללא התחייבות?

 

                                                                 נשמח לעמוד לשרותך,  

                                                                 מחלקת ייעוץ קדם מכירה.                

 

Please reload

המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ
להזמנות עד 500 ש"ח יש תוספת עלות משלוח 35 ש"ח + מע"מ
צרו איתנו קשר
1-599-501-500
sales@sigment.co.il
  • Facebook Social Icon
סיגמנט בע״מ
השכרה וליסינג תפעולי
לחברות וארגונים

© 2019 by SIGMENT. All rights reserved.